"İÇTE SAĞLIK DIŞTA GÜZELLİK"

İçte sağlık dışta güzellik

Güzel olmak, genç görünmek yaşımızın genci olmak, kadın erkek hepimizin ortak arzusu.

Dış görünümde anında fark yaratan medikal estetik uygulamaları, vücudun içinde damar duvarımıza etki eden destek tedaviler ile birleştirdiğimizde; uzun süren sağlıklı güzellik için çok önemli bir yol kat etmiş oluruz.

Bu bağlamda 25 yılı aşkın mesleki tecrübemin verdiği güce dayanarak, “İçte Sağlık Dışta Güzellik” anlayışı ile kurduğum Özel Medlook Polikliniğinde tecrübeli ekibim ile kapsamlı sağlık ve güzellik hizmeti vermenin mutluluğunu yaşıyorum.

“Dışta Güzellik” dediğimiz bölümde; başta botoks ve dolgu uygulamaları yer alıyor. Herkesin yakından bildiği bu işlemlerdeki kilit noktamız; doğallık. Bazen uygulamalarda sınır aşılabiliyor. Bunu anlamanın en basit yöntemi ise şu: İşlem yaptırdığınızda sizi tanıyan kişiler sizde bir değişiklik ve güzellik olduğunu anlamalı, ama sizi tanımayan kişiler yüzünüze bir işlem yapıldığı fark etmemeli. Yani kişinin anatomisine ters olan dudaklar, aşırı kalkan kaşlar başarılı bir medikal estetik tedavisi olarak kabul edilmemeli. Dış görünümde anında etki sağlayan bu işlemlerin tek başına uygulaması ise bizce yeterli değil. Vücudun içinde de bir şeyler yapmak lazım. Cildinizi besleyen damarları güçlendirerek, damarlarda taşınan yararlı maddeleri yeterli hale getirerek hem sağlıklı olmak hem de genç görünüm sağlamak mümkün olur. Peki bunun için neler yapıyoruz kısaca bahsetmek isterim;

“İçte Sağlık” dediğimiz kısımda yer alan başlıca tedavilerimiz Ozon Terapi, IV uygulamalar, sağlıklı beslenme, nefes terapisi ve kök hücre tedavileri.

Ozon Terapi; 1940’lardan beri uygulanan Alman ekolünden gelen bir tedavi. Ülkemizde de son zamanlarda oldukça ilgi görmekte. Bunun sebebi ozon terapinin saymakla bitiremediğimiz olumlu etkileri. Ozon terapi; dolaşım sisteminin düzenlenmesi, bağışıklık sisteminin güçlenmesi, antioksidanların vücuttan atılması, genel sağlığın iyileştirilmesi, yara tedavileri, virüs, bakteri ve mantarlara karşı etkinlik.. gibi pek çok alanda yarar sağlamakta. Bir tedavi yönteminin bu kadar çok etkisi olması çoğu zaman kişilerin kafasını karıştırıyor. En basit hali ile açıklama çalışırsam; ozon terapi vücudun kendini iyileştirme mekanizmasının düzgün çalışmasını sağladığı için bu kadar çeşitli etkinliğe sahip diyebilirim.

Bir diğer popüler tedavi yöntemi ise IV yani damar yolu ile uygulanan terapiler. Bunu da vücudun sağlıklı ve güçlü olmak için ihtiyaç duyduğu maddelerin damar yolu ile kişiye verilmesi olarak özetleyebiliriz. Neden damar yolu? Çünkü bu maddelerin istenen miktarda ağız yolu ile vücuda alınması hem güç, hem de ağız yolu ile alındığında biyoyararlanımları düşük. Bağışıklık sistemi için adeta doping sağlayan IV terapiler; Glutatyon, C vitamini; gençlik sırrı olan NAD; sinir hasarını önleyen alfa lipoik asit; saç , cilt ve tırnak sağlığı için biotin içeren damardan terapiler en çok ilgi görenler.

Hem içten hem de dıştan etkisi ile diğer tüm tedavilerden ayrışan herkesin kendi başına uygulayabileceği; cildi pırıl pırıl gözleri ışıl ışıl yaparken, kan dolaşımını hızlandıran içinizi aydınlatan bir tedavi daha var o da “aşk” 😊 Herkesin 14 Şubatını kutlarım, bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle sevgi ile kalın..