Tüm PRP Tedavilerinin Sonuçları Aynı Mı?

PRP-sac-tedavisi
Tum PRP Tedavilerinin Sonuclari Ayni Midir

Hastalarımız tarafından bize sıklıkla yöneltilen sorular; “Saç için uygulanan tüm PRP tedavilerinin sonuçları aynı mı?” Şunu rahatca söylemek mümkündür: “Her PRP uygulaması aynı değildir“. Neden olduğunu anlamak için şu soruların yanıtlarını almak gerekir:

1. Saç tedavisinde kullanılan tüm PRP kitleri aynı mıdır?
  2. PRP tedavisi ile birlikte kullanılabilecek ve tedaviler etkisini arttıracak şeyler var mıdır?
  3. PRP için kimler en çok kimler için uygundur?
  4. Saç için PRP uygulaması nasıl en etkili hale getirilebilir?

PRP hastanın kendi kanında ki platelet’den elde edilen otolog bir tıbbi prosedürdür. Kullanılan kitlerin kalitesine göre elde edilen platelet yoğunluğu farklılık gösterir. Daha yoğun platelet elde edilmesi ve bu plateletlerin saçlı deriye doğru bir şekilde uygulanması tedavinin başarısını direkt etkileyen faktörlerdendir. PRP tedavisinin saç dökülmesini durdurmada, saçların daha canlı ve sağlıklı olmasını sağlamada etkili olduğu pek çok bilimsel çalışma ile kanıtlanmıştır. Peki bunu arttırabilmek mümkünmüdür? Evet.. PRP’nin etkinliğini arttıran bir diğer yöntem ise PRP ile Ozon’un birlikte uygulanmasıdır.Bu sayede verim 2 katına çıkmaktadır. PRP hem erkek hem de kadınlarda uygulanabilmektedir. Ancak PRP tedavisi sırasında hastaların saç dökülmesini ve saç sağlığını etkileyen diğer faktörlerden de uzaklaştırılması önemlidir.  Tıbbi sorunlar da saç dökülmesine neden olabilir. PRP uygulaması ile birlikte saç dökülmesine neden olan etkenin ortadan kaldırılması tedavi sonuçlarını oldukça olumlu yönde etkilemektedir.