Saç Mezoterapisinin Avantajları Nelerdir?

Çevresel faktörler, bazı alışkanlıklarımız, hatta yaşam şeklimiz saç ve saç derisi sorunlarını arttırabilmektedir.

Bunların başında özellikle kadınlarda gözlenen; saçları sürekli çok sıkı bir şekilde toplamak, at kuyruğu yapmak geliyor.

Tesettürlü kadınlarımızda da aynı durum söz konusu. Sürekli çok sıkı saç toplamak, özellikle sıcak aylarda saçların çok uzun süre kapalı kalması saç derisinin yıpranmasına neden olabilmektedir.

Saç mezoterapisi ile saçlarınıza eski canlılığını sağlamak, saç tellerini kalınlaştırmak, dökülmeleri önlemek, sağlıklı bir saç derisine sahip olmak mümkün..

Saç mezoterapisi, saç köklerinin beslenmesi amacı ile saçlı derinin orta tabakasına yapılan küçük dozlarda mikroenjeksiyonu olarak tanımlanabilir.

Saç mezoterapisinin başarılı olabilmesi için; saç kökünde bulunan “dermal papila ve matriks” dediğimiz bölgeye kadar enjeksiyonların yapılması gereklidir. Kısaca saç mezoterapisi yapılırken; saçlı derinin orta tabakasına ihtiyaç duyulan mineraller, vitaminler, kan dolaşımın artmasını sağlayan maddeler doğru derinlikte enjekte edilmelidir.

Derinliğin doğru belirlenmesi ve saç mezoterapi uygulamasının başarılı olması halinde saç kökünün dermal papilası ve matriksi ihtiyaç duyduğu vitamin ve mineral desteğine kavuşur ve bu sayede saç kökleri güçlenir, saç dökülmesi durur, saç telleri kalınlaşır. Saç mezoterapisi saç dökülmesine karşı etkili bir uygulamadır. Bu nedenle bu tip şikayetleriniz varsa bizimle iletişime geçebilirsiniz. Aşağıda saç mezoterapisinin sizlere sağladığı avantajları inceleyebilirsiniz.

Saç Mezoterapi Avantajları

• Mezoterapi direk olarak saç köküne etki eder,
  • Mezoterapi sonrası saç dökülmesi büyük oranda durur,
  • Mezoterapi uygulaması sonrası tüm saçlar daha canlı ve parlak görünür