Kliniğimizde Saç Tedavilerini Nasıl Planlıyoruz?

Kliniğimizde saç tedavilerini nasıl planlıyoruz? Önceliklerimiz neler? Sizin için anlatalım istedik…

Hastalarımız, Kliniğimize sıklıkla başvurduğu şikayet: “Saç Dökülmesi“. Bu şikayetle gelen hastalara “sorununuz genetik nedenlere bağlı” deyip geçmiyoruz. Evet doğru erkeklerde %90, kadınlarda ise %60 saç dökülmesi nedeni genetik. Ama biz yine de saç dökülmesinin nedenlerinin tümünü araştırmak istiyoruz.

Bu nedenle öncelikli olarak; saç check-up istiyoruz. Saç check-up sonucunu elimize aldığımızda saç dökülmesinin tek nedeni genetik mi? yoksa eşlik eden başka faktörler de var mı? çok daha net görmüş oluyoruz. Bundan sonra da hastamıza en uygun tedaviyi planlıyoruz.

Kliniğimizde her zaman kombinasyon tedavisini tercih ediyoruz. Çünkü; Dr Handan Yavuz Köksal kombine tedavilerin saç dökülmesi sorunun çözümünde oldukça etkili olduğuna inanmakta ve sonuçlarını da kendi hastalarında deneyimlemektedir.

Saç dökülmesinde kombine tedavi yöntemleri nelerdir?

İlki; ağızdan destek tedavi, diğeri; lokal destek tedavi ve üçüncüsü de girişimsel diye özetlediğimiz; saç PRP, saç mezoterapi, saçta kök hücre tedavileri ve tabi ki eğer gerekli ise saç ekimi.

Saç ekimi her zaman mümkün önemli olan doğru zamanda bu işleme karar vermek. Ayrıca biz Kliniğimizde saç ekimi yaparken de bunu ağızdan destek tedaviler ve lokal destek tedaviler ile desteklemekteyiz.

Başarımızın arkasındaki formülümüz de bu..